سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 21 ارديبهشت 1403
    3 ذو القعدة 1445
      Friday 10 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۲۱ ارديبهشت

        در دلم سودای عشق

        شعری از

        سارا رستگارنیا

        از دفتر دفتر اشعار من نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲ ۲۳:۳۹ شماره ثبت ۲۲۱۵۳
          بازدید : ۹۳۱   |    نظرات : ۱۴۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سارا رستگارنیا
        آخرین اشعار ناب سارا رستگارنیا

        بوی کویت در مشامم منزلی آرام کرد 
        در کنارم آمدی و جان ما سیراب کرد 
        هستی اندر دل بسی شیرین به کام آمد چنانک 
        در دو عالم هیچ از این و آن هوای غم نکرد 
        ای که عشقت در برم چون گرمی موج و کنار 
        مأمنی را در خرابات سلیمان باز کرد 
        دشت و صحرا بلبلان اندر چمن آوای گل 
        با تو این صحراست گلگون بی تو آن گل خار کرد 
        ویس و رامین خسروان هر یک به دردی سوخته 
        عشق ما این درد را در جای شادی زنده کرد 
        سین سمعم بای بصرم در دلم سودای عشق 
        بی تو این چون نا شنیدن یا ندیدن ساز کرد 
        این صفا از دل برآید این وفا بر دل نشست 
        از نوای نی خلوص نیتی پیمانه کرد 
        رو به سوی کلبه ی شادی کنیم و لحظه ای
        چون به مجنون بید زلف افشان که جان تکریم کرد  
        ای که بر سجاده ی قلبت همی تعظیم وار
        جان فشانم تا که جانم در برت تسلیم کرد 
         
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0