سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • شهادت استاد مرتضي مطهري، 1358 هـ ش - روز معلم
23 شوال 1445
    Wednesday 1 May 2024
    • روز جهاني كار و كارگر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

    \ کوتاه واره ها \

    شعری از

    رسول محمد بيگي(سروگون)

    از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ ۱۶:۰۱ شماره ثبت ۱۸۱۲۲
      بازدید : ۵۴۵   |    نظرات : ۲۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر رسول محمد بيگي(سروگون)
    آخرین اشعار ناب رسول محمد بيگي(سروگون)

    " خوبم بها ر"

    با تو گذشت 

    بو تو هم 

    اما ...

    ............................

    " به همین سادگی "

    دوستت دارم 

    و تو بهتر از هر کسی

    احساس پنهان واژه هایم را می فهمی .

    .................................

    " حسرت "

    دلم می سوزد 

    به حال باد بادک هایی

    که نخ  هایشان پاره نمی شود.

    ..................................

    " بغض "

    پس می دهم 

    تمام محبت هایی که ابراز نکردی 

    می بینی چقدر سبک شده ام 

    ...........................

    "همین بود "

    سهم تو از دلتنگی هایم را 

    بر آستانه گذاشته ام 

    بردارُ برو .

    ..........................

    " مسافر "

    ساده دل سپردم اما 

    ساده دل بریدی از من 

    می گذرم تا که سبک شه 

    کوله بار سفر من 

    ..............................

    "خاطره "

    شبیه دختر باران 

    شبیه بوسه ی باد

    تو را چگونه نخوانم 

    نمی روی از یاد 

    ........................

    " من ، راه ، ... "

    وقتی که آمدی 

    حواسم پرت شد 

    وقتی که رفتی پرت تر 

    چقدر از خودم دورم !

    .................................

    " هستُ نیست "

    ای درد گم شده در تارُ پود من 

    درمان رفته به تاراج از وجود من 

    این جا عبور ثانیه ها زخم می زند 

    بر تارک تمامی بودُ نبود من .

    ............................

    http://www.sarvgon.blogfa.com

    ۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0