سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 23 ارديبهشت 1403
    5 ذو القعدة 1445
      Sunday 12 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        يکشنبه ۲۳ ارديبهشت

        درخت و نسیم

        شعری از

        ایمان نوش آذری

        از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ ۰۹:۲۷ شماره ثبت ۱۷۷۲۹
          بازدید : ۸۱۱   |    نظرات : ۵۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ایمان نوش آذری

        این شعرم را دوست دارم خیلی زیاد . 2سال طول کشید تمام شود. 2 سالی از زندگی من که  خیلی دیر گذشت.........
        یکی بود یکی نبود

        توی یه صحرای دور

        دوتا سقائک پیر

        پراشون خسته ی راه ، دم شب بود واسه پرواز دیگه دیر

        اولی گفت :

        <<شبو پیش تک درختی سربیاریم که بود اونجا سال پیش>>

        دومی گفت:

        << اما دیگه تک درختی اونجا نیست

        تک درخت از همه دنیا بی نصیب

        یه نسیمی می گذشت دلشو داد به نسیم

        نسیمش میون شاخه هاش پیچید

        زد غبار غمو از رو برگا ریخت

        توی اون صحرای دور

        عطر عاشقی پیچید...

         

         

        روزا خیلی زود گذشت

        موقع سفر رسید

        نسیمش اهل سفر بود تک درخت بسته به خاک

        نه نسیم بود اهل موندن نه درخت داشت پر پرواز

        همه عشقشون شرر شد زدو تک درختو سوخت

        فقط از درخت تنها مشت خاکستری موند

        حالا اون درخت تنها مشتی از خاکستره

        به امیدی که نسیمش اونو با خود ببره>>

         

        اولی گفت:

        << می بره؟ >>

         

        ایمان نوش آذری

         

         

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0