سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        اگــر بگـذارنـد

        شعری از

        شکوفه مهدوی (بهارانه)

        از دفتر نغمه های عاشقی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ۱۶:۲۸ شماره ثبت ۱۶۳۴۵
          بازدید : ۶۶۵   |    نظرات : ۸۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر شکوفه مهدوی (بهارانه)

        در دل از عشق تـو غـوغـاست ، اگــر بگـذارند دیـده از هجـر تـو دریاست ، اگــر بگــذارند به هـوای سـر کـویت دل سرگشته ی مـن دائمــا غـــرق ِ تمنـّـاست ، اگــر بگــذارند گشته عطشـــان کـه ببیند رخ ِ زیبـای تـو را سینه ام تشنه چـو صحـراست ، اگـر بگـذارند روز و شب همـره مـن گشته خیـالت ای مـه وَ خیـال ِ تـو چـه زیبـاست ، اگــر بگـذارند غیـر عشقت بـه سـرم نیست دگـر سودایی کـه مـرا عشـق تـو رویـاست ، اگـر بگـذارند غـرقـه ی ظلمت ِ شب گشته ام ای یـار بیــا روی ِ تـو پـرتـو ِ فــَـرداست ، اگــر بگــذارند شـده ام سـالک ِ راهت کـه نشانت جـویـم رَدِّ پـای ِ تـو چـه پیــداست ، اگــر بگـذارند با الهـام از غزل زیبای دکتر محمود اکرامی فر: " چشـم مخصـوص تمـاشاست اگـر بگـذارند " * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * از تمامی عـزیزانی که ضمن حضـور با نقـدهای مفید و سازنده یا با تشـویق و دلگـرمی هـایشان مرا در مسیر شکــوفــایی زبـان شعـرم یاری می رسانند تشکّر و قـدردانی می کنم . * تذکّـر : مصـرع نهم ابتدا به شکل زیر سروده شده بود : " غیر عشقت به دلم نیست دگر آرزویی " که با توجه به نذکّر ارزشمند استاد ارجمندجناب آقـای صالحی و تاییدخانم فاطمه برونی مبنی بر وجود اشکال وزنی در این مصرع بصورت زیر آن را ویرایش و بازنویسی نمـودم : " غیر عشقت به سرم نیست دگر سودایی "
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0