سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 11 خرداد 1403
    24 ذو القعدة 1445
      Friday 31 May 2024
      • روز جهاني بدون دخانيات
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      جمعه ۱۱ خرداد

      آرمینا - فرزاد

      شعری از

      شاد روان عماد الدین مشائی!!!

      از دفتر شعرناب نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ ۱۹:۵۱ شماره ثبت ۱۳۵۸
        بازدید : ۹۰۱   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر شاد روان عماد الدین مشائی!!!
      آخرین اشعار ناب شاد روان عماد الدین مشائی!!!

      رفتی و داغی آتشین بر پیکر ِ جانم شدی

      با تیشه ی فرهادی ات ، شیرین چشمانم شدی

      مجنون تو بودی نازنین باز آ که لیلایت شوم

      اینگونه لیلایی نکن از دیده پنهانم شدی

      در آسمان باورم ابر حضورت گم شده

      حالا وجودت را چنین ، پیدا چو بارانم شدی

      هر لحظه می گفتی به من جانم به قربانت ولی

      حرفت یقین من نبود ؟ اینگونه قربانم شدی؟

      راز و نیاز من توای، افسانه پردازم توای

      در شعرهایم ، رستمِ شه نامهِ دستانم شدی

      فرزاد مهر و جان من , دردی به جانم ریختی

      آرام و مینای ات شدم ، حالا چه درمانم شدی؟

      آه ای خدای عاشقان از صبر تو در حیرتم

      آخر چرا مشتاق این چشمان گریانم شدی؟

       

      ==================================

      آرمینای عزیز و دوستان ، شاعران و بزرگان این سایت ناب

      حداقل کاری که در توانم بود برای آرمینای نازنینم انجام دادم . هیچ کس به یقین نمی تواند حال و روز آرمینا را همانگونه که هست دریابد حتی کسانی چون من که عزیزی را از دست داده باشند چراکه احساس به لحاظ عرضی در وجود آدمی متفاوت است . من فقط خود را جا آرمینای عزیز گذاشتم و نوشتم . میدانم پر از ایراد است . اما امیدوارم آرمینای نازنین همدردی ام را پذیرا باشد. امیدوارم هرگز داغ لاله ها را در دشت دلت دیگر نبینی دوست  خواهر عزیزم. همچنین همه شما عزیزان

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر
      ۳ شاعر این شعر را خوانده اند

      Guest

      ،

      علی غلامی

      ،

      ایرج محرم پور

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0