جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر افسانه احمدی ( پونه )
آخرین اشعار ناب افسانه احمدی ( پونه )
|
در مسیرِ زندگی صدها خطا دارد دلم
زخم های ماندگار و آشنا دارد دلم
ریشه های دردهای مُزمِنی در لایه های؛
حسرت و داغِ جدایی بی دوا دارد دلم
بغض بی تابی نشسته در گلوی زخمی ام
بغض های بی شماری ، مبتلا دارد دلم
تکه تکه روی دستِ سینه ام افتاده است
در خیالِ خویش امید شفا دارد دلم
باورش سخت است اینکه رفته از دست او ولی؛
باز هم با پافشاری ، ادعّا دارد دارم
از نفس افتاده رفته زیر خاک از بی کسی !
آروزی دیدن مرغ هما دارد دلم
بخت و تقدیرش شکست و بند خورده بارها
انتظارِ مهربانی از شما دارد دلم
بس که دنبال خوشی هایش دویده عاقبت
کفش های پاره پوره ، تا به تا دارد دلم
استکان های زیادی دیده هایش را چشید
بیخِ گوشش حرف های ناروا دارد دلم
ظاهرا آرام و خندان است بینِ دیگران !
شب نخوابی گریه های بی صدا دارد دلم
خسته شد از عشق و از ماندن ، کم آورده دلم
رنگِ آرامش در آغوش خدا دارد دلم
"پونه" را سنجاق کردم بر غزل ها تا ابد؛
هر که خوانده انعکاسی از وفا دارد دلم
افسانه_احمدی_پونه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیباست
سرشار از احساس