سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
  • روز ارتباطات و روابط عمومي
9 ذو القعدة 1445
    Thursday 16 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

      دوست دارم زندگی را

      شعری از

      افسانه احمدی ( پونه )

      از دفتر آرامش درون نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۱۲۹۶۰۸
        بازدید : ۵۴   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر افسانه احمدی ( پونه )
      آخرین اشعار ناب افسانه احمدی ( پونه )

      دوست دارم زندگی را  با تو و عطر بهاری
      از شعاع چشم هایت قدری آرامش بباری

      تا نفس از سینه ات رد میشود با یک نفس من
      از تو بردارم نفس های عزیزِ بی شماری

      استکانی چای از دست تو با قند نگاهت
      حل کنی در من تمام لحظه های بی قراری

      تا نگاهم می رود بر آسمان دست هایت
      چون پلی باشی که جز من در خودت راهی نداری
       
      شانه ی مردانه ات باشد تمام تکیه گاهم
      راه را بی وقفه بر بندد به روی هر غباری

      دست گرمت میخورد سُر روی ردِ خنده هایم
      می دهد پرواز در من دسته های صد قناری

      با تکانی میکنی طی ، زیر چانه ساق گردن
      میزنی بوسه گلو را  ، با هــزاران یادگاری

      قانع اما نیستی در امتدادش میکنی فتح؛
      آن دو قله را که در هر بیت شعرت مینگاری

      باقی این گفتگو را هم تو دانی هم نگاهم
      جای جایِ خلوتم تو ، در تمامم آشکاری

      شد فراری غم از این ، سبزینگی های بهاری
      وقتی از آلام  دنیا میشوی خوش با نگاری

      افسانه_احمدی_پونه
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      ۱۳ روز پیش
      پر احساس و زیباست خندانک خندانک
      ساسان نجفی(سراب)
      ۱۳ روز پیش
      درود بر بانو پونه گرامی..
      مثل همیشه زیبا سرودید..
      خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      ۱۳ روز پیش
      سلام بزرگوار
      دلچسب و زیبابود
      قلمتان نویسا
      در پناه حق
      درود درود
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      مریم عادلی
      ۱۳ روز پیش
      دلچسب بود روزگاران به کام خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0