جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر فریبا صادق زاده (دختر خورشید)
آخرین اشعار ناب فریبا صادق زاده (دختر خورشید)
|
""تزویر""
خسته ام از
تزویرها
در دنیای وارونه ها
از فریادهای بغض شده
در گلوگاه غصه ها
از دلتنگی های گل آلود
در هیاهوی بی کسی ها
از لبخندهای تلخ
در زیستنِ به اجبارها
ما به کدامین قانون
محکوم به زندگی شده ایم که؟!
حکم مرگ
به لبخندهایمان داده اند و
درد از سرنوشت مان
بر سقف آرزوهایمان می چکد....
با این حال..!
غصه نخور دردت به جانم
گواهی می دهم
گذر خواهیم کرد
از راه های بی عبور
از شبهای بی چراغ
از غصه های بی پایان
از پل های شکسته
از رازهای سربسته...
ما پیدا خواهیم کرد
رد پای خوشبختی را
ملالی نیست....
فریبا_صادق زاده
|
نقدها و نظرات
|
درود و مهر نثارتان بانوی ارجمند پاینده باشید | |
|
سلام و عرض ادب خدمت شما بانو حسین زاده ارجمند،تشکر از همراهی ارزشمندتون،برقرار باشید | |
|
سپاسمند مهرتانم پاینده باشید🌹 | |
|
درود و عرض ادب خدمت شما ،سپاسمند مهرتانم پاینده باشید | |
|
درود و مهر نثارتان بزرگمهر،سپاس از همراهیتون،مانا باشید به مهر | |
|
درود و بیکران سپاس از ارائه ی نظر ارزشمندتون،پاینده باشید | |
|
تشکر از لطفتون مانا باشید به مهر🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما