سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • شهادت استاد مرتضي مطهري، 1358 هـ ش - روز معلم
23 شوال 1445
    Wednesday 1 May 2024
    • روز جهاني كار و كارگر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

    افکار زندانی

    شعری از

    محمد امین دهش

    از دفتر آوای دل نوع شعر دوبیتی

    ارسال شده در تاریخ ۱۳ روز پیش شماره ثبت ۱۲۹۲۴۱
      بازدید : ۱۶۳   |    نظرات : ۱۱

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر محمد امین دهش
    آخرین اشعار ناب محمد امین دهش

    من افکارم چو زندانی در اشعارم گرفتار است 
    قلم همچون پری نازک به پرواز نوشتار است 
    به لب گر در نیاری شعر،گویی کشته ای آن را 
    نمی آرم به لب شعرم همانا وقت کشتار است 
    ۸
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    شاهزاده خانوم
    ۱۲ روز پیش
    درود بر شما مرد جوان خندانک
    خوش آمدید خندانک
    موفق باشید خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    ۱۱ روز پیش
    دو تا بیت زیباست خندانک
    شهرام بذلی
    ۱۲ روز پیش
    عرض ادب و احترام
    استعداد نابتان شکوفا
    قلم سبزتان نویسا
    محمد باقر انصاری دزفولی
    ۱۲ روز پیش
    سرودبسیار زیبایی بود
    پایدار وبرقرار باشید
    درود بزگوار وادیب دانا
    خندانک خندانک خندانک
    نرگس زند (آرامش)
    ۱۲ روز پیش
    درود بر شما خندانک
    خیلی خوش امدید خندانک
    موفق باشید زیباست خندانک
    مجید بهلول (میثم)
    ۱۲ روز پیش
    درود‌برشما
    برداشت‌جالبی‌بود
    موفق‌باشید
    ساسان نجفی(سراب)
    ۱۲ روز پیش
    درود بر جناب دهش عزیز..
    زیبا سرودید..
    احسنت..
    خندانک خندانک
    علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
    ۱۲ روز پیش
    درود بر شما جناب دهش گرامی 🌺🌺🌺
    زیبا بود 🌺💐🌺
    جواد مهدی پور
    ۱۲ روز پیش
    درود بر شما جناب دهش گرامی خندانک

    خوش آمدید

    ناب سرودید


    زنده باشید به مهر

    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    نرگس درخشان
    ۱۱ روز پیش
    بسیار شعر زیبایی سرودی پسر عزیز و هنرمندم❤️🌹
    مریم کاسیانی
    ۱۱ روز پیش
    درود بر شما
    خوش آمدید
    نویسا بمانید
    🌸🌸🌸
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0