سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        حضرت یار

        شعری از

        مهدی ملکی الف

        از دفتر اشعار مهدی ملکی الف نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۲۸۷۱۸
          بازدید : ۱۰۰   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        تو برایم شده‌ای کل جهان حضرت یار
        به دلِ خسته‌ی من تاب و توان حضرت یار

        باش تا مستیِ من با تو به اوجَش برسد
        ز غمِ عشق نیاور به زبان حضرت یار

        شده‌ای خوب‌ترین حالتِ ممکن به دلم
        بی تو آرام ندارد دل و جان حضرت یار

        آنچنان مست تو هستم که چنین در غزلم
        دائما پای تو آید به میان حضرت یار

        همدمم باش که آرامشِ احساس منی
        مثل من یکسره از عشق بخوان حضرت یار


        شاعر: مهدی ملکی الف
        ۹
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        طاهره حسین زاده (کوهواره)
        حدود ۱ ماه پیش

        سلام و درود
        مثل همیشه زیبا با پایانبندی عالی و ارزشمند خندانک

        عیدتان مبارک نوروزتان پیروز
        روزگاران تان خوش خندانک خندانک خندانک

        شاهزاده خانوم
        حدود ۱ ماه پیش
        قشنگه خندانک خندانک
        آفرین‌تان خندانک
        درود بر شما خندانک
        ساسان نجفی(سراب)
        حدود ۱ ماه پیش
        درود بر جناب ملکی عزیز..
        زیبا سرودید..
        احسنت..
        خندانک خندانک
        جواد مهدی پور
        حدود ۱ ماه پیش
        درود بر شما جناب ملکی الف گرامی

        ناب سرودید

        زنده باشید به مهر

        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک

        سال نو مبارک

        محمد اکرمی (خسرو)
        حدود ۱ ماه پیش
        درود جناب ملکی
        زیبا سرودید
        سال نو مبارک . ایشالله که سال خوبی داشته باشید
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        آذردخت شرقی(آذر دخت)
        حدود ۱ ماه پیش
        عرض ادب
        موفق باشید
        🌱🌱🌱🌱🌱
        احسان فلاح رمضانی
        حدود ۱ ماه پیش
        ۰🌼🌼🌼🌼🌼
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0