سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        ای ماه من

        شعری از

        روح اله یعقوبی پور(شیدای ایلامی)

        از دفتر دیوان شیدای ایلامی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۰۲ شماره ثبت ۱۲۸۵۵۵
          بازدید : ۶۸   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر روح اله یعقوبی پور(شیدای ایلامی)
        آخرین اشعار ناب روح اله یعقوبی پور(شیدای ایلامی)

        ای ماه من بتاب  چرا زل نشسته ای
        لختی نمی زنی دل مارا تو بسته ای
        مابیقرار روی تو  زیباترین بهار!
        صبرو قرار و طاقت و تابم شکسته ای
        امشب بتاب  بردل  بی تاب عاشقم
        ای که تو آسمان خیالم گرفته ای
        باد صبا ببار ابر نسیمی ززلف دوست
        تو در وجود  عشق جنون شکفته ای
        ای ماه، شوق دیدن  تو دارد این دلم
        که می خورم قسم تو برایم فرشته ای
        خواهم سری دوباره زنم به هوای تو
        بامن بمان چو عاطفه درما سرشته ای
        آرامشی بده به دل بیقرار من
        توفانی ام که کلبه ی روحم شکسته ای
         
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        حدود ۱ ماه پیش
        خندانک
        درودبرشما خندانک
        غزل زیبایی بود خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        قافیه ووزنش رابایداصلاح کنید گرفته وشکفته باشکسته وبسته قافیه نمی شود
        موفق باشید خندانک
        روح اله یعقوبی پور(شیدای ایلامی)
        قافیه ها چطور مشکل دارند توضیح بفرمایید
        ارسال پاسخ
        عباسعلی استکی(چشمه)
        حدود ۱ ماه پیش
        درود شاعر عزیز و گرامی
        عیدتان مبارک
        بداهه ای تقدیم شما:
        بهاری سبز و خرم آمد امروز
        به دنبالش عیان شد عید نوروز
        مبارک بادتان این سال پر شور
        در آن سر حال و سالم باش و پیروز

        خرم و تندرست باشید خندانک خندانک خندانک
        جواد کاظمی نیک
        حدود ۱ ماه پیش
        درودبرشما زیبابود 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
        🌺🌺🌺🌺🌺
        🪻🪻🪻🪻
        🌼🌼🌼
        🥀🥀
        💮🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
        🌺🌺🌺🌺🌺
        🪻🪻🪻🪻
        🌼🌼🌼
        🥀🥀
        💮
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0