سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        موجِ شیدایی

        شعری از

        مهدی ملکی الف

        از دفتر اشعار مهدی ملکی الف نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ۰۳:۴۲ شماره ثبت ۱۲۷۶۱۸
          بازدید : ۵۵   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        ای یار؛ می‌خواهم کمی آرامِ جان باشی
        مانند من در عشق و مستی پر توان باشی

        بر جان من آغوش گرمَت را ببخشی کاش
        آواره‌ام،،، باید برایم آشیان باشی

        تنها تویی پایانِ تنها بودنم بانو
        با قلبِ این دیوانه باید همزبان باشی

        این شاعر دلداده را لبریز کن از عشق
        عمری‌ست می‌خواهم که با من مهربان باشی

        ای یار؛ غرقم کن شبی با موجِ شیدایی
        دریایی از عشقی که باید بی کران باشی


        شاعر: مهدی ملکی الف
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        شاهزاده خانوم
        شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۲۰
        زیباست خندانک خندانک
        درود بر شما خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۱۷
        درود شاعر ارجمند
        ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه ایران مبارک باد
        "از خون جوانان وطن لاله دمیده"
        "از ماتم سرو قدشان سرو خمیده" خندانک خندانک خندانک خندانک
        مرتضی میرزادوست
        يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ۰۲:۲۲
        درود بر شما خندانک
        زیبا سرودید خندانک
        مهدی عبدلی حسین آبادی
        چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۱۱
        درود بر شما خندانک
        موفق باشید خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0