جمعه ۱۱ آبان
هیچ کس شعری از بابک توسلی
از دفتر شعرناب نوع شعر تصنیف
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ۱۵:۲۲ شماره ثبت ۱۲۵۸۳۴
بازدید : ۲۱۰ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب بابک توسلی
|
با خیالت زیر بارانی خیالی میروم
در دوئل با یاد تو من دست خالی میروم
در همان کافه همان میزی که میدانی رفیق
بی خیالت! با چه حالی با چه حالی میروم
در من این دیوانگی ها بعد تو رخ داده است
من که مات بازی ات بودم رُخت رخ داده است!
من که مات بازی ات گشتم دلم چون ساده است
در تو این باور نبود اخر که با تو پیر شم
در من این باور نبود اینگونه بی تو پیر شم
در من این باور نبود اینگونه بد تسخیر شم
هیچ کس درد تو را در قلب من کمتر نکرد
هیچ کس تنهایی ام را بعد تو باور نکرد
هیچ کس غیر از خودم این شعر را از بر نکرد
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس،عزیز و بزرگوارید،🌹🙏🌹 | |
|
درود بر شما،خیلی ممنون لطف دارید،عزیزید🙏🌹 | |
|
درود و وقت بخیر،سپاس از لطفی که به شعر بنده داشتید استفاده کردم،مانا باشید🌹🙏🌹 | |
|
درود و سپاس عزیز و بزرگوارید،برقرار باشید🙏🌹🙏 | |
|
درود و سپاس محبت دارید،پاینده باشید❤️🙏🌹 | |
|
درود بر شما،نظر لطف شماست،ممنونم،برقرار باشید🙏🌹🙏 | |
|
درود،سپاس بیکران،لطف دارید،مانا باشید🌹🙏🌹 | |
|
درود بر شما،ممنونم،لطف دارید،پاینده باشید🌹🙏🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.