جمعه ۱۱ آبان
وداع شعری از شاهین شاهنده سوها
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ۰۸:۲۰ شماره ثبت ۱۲۳۸۵۵
بازدید : ۶۷۵ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر شاهین شاهنده سوها
آخرین اشعار ناب شاهین شاهنده سوها
|
من از زمزمه ی شاخه ی افتاده به آب
پر ز احساس خزان
چمدان بسته در اعماق نگاهی نگران
در خیابان نم و خیس
هم قدم در ته آن کوچه ی دلتنگی پاییز
تو را میدیدم
تو چه میدانی از این دلهره ی فصل خزان
رنگ زردی چو خیال
و نسیمی که به اندک غزلی می رقصد
#شاهین_شاهنده_سوها
بداهه
|
نقدها و نظرات
|
هزاران سپاس از شما جناب عزیزیان موفق باشید | |
|
درود سپاس از لطف شما ممنونم | |
|
درود استاد ممنون از لطف شما | |
|
درود جناب مهدی پور ممنونم | |
|
جناب خسرو ممنون از لطف شما | |
|
درود جناب کاظمی مثل همیشه لطف دارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نیمایی زیباییست👏🌺🌺