جمعه ۱۱ آبان
سپید شویی شعری از فیروزه سمیعی
از دفتر سپید شویی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۴۰ شماره ثبت ۱۱۹۵۸۲
بازدید : ۲۶۹ | نظرات : ۳۹
|
آخرین اشعار ناب فیروزه سمیعی
|
از حالم اگر پرسیده باشی
کلاغ می خواند
بر روزگارقناری
سپید شویی گیسوانم
بی سانسور به دست باد پریشانست.
لبخند زده ام در قاب سیاه پنجره
هوایم
حوای آزادی ست
رو به بن بست خیابان
که صدای آزادی می دود
برای روز خوش طرح عادت زندگی
مجال بیداری پنجره ها و ساعت ها
و درخت شاخه بریده ی توت همسایه
که بعد از سال ها فهمیدم خودکشی کرده است خورشید می شوم
صدای قلبم را نمی شنوم
اما مهم نیست
روز و شب سرجایش است
و خواب چیز خوبی است
چه سکوت پر تلاطمی
زیر اقیانوس
شهر حرف می زند
نمی فهم اکنون که کنارم هستی چه می گویی
لب خوانی را از پرنده ها یاد گرفتم
و در جوابت بال می زنم می گویم
همه چیز خوبست
و تو پرواز می کنی روی دیوار خانه که خیابان از تو عبور می کند و پرهایت
در فوت پنجره ها به هرسو میپرند
آزادی دستخوش سوال می شود
و بازجو عکس تو را ضمیمه ی دار
به گواهی فوت الصاق می کند.
فیروزه سمیعی
|
نقدها و نظرات
|
درودتان نازنینم ♥️ به مهر خواندید خواهر گلم 💝 سر فرود مهرتونم و امیدوارم روزگارتون سرشار از آوای هزار کاکلی🐦 شاد باشه وگلبوسه های لبخند نقش بر روی ماهتون آمین 🌹🌿🌹☀️🌿🌹☀️🌿🌹☀️💖🕊️♥️ از همراهی سبزتون صمیمانه سپاس🍀🌹🍀 | |
|
درودتان جناب کاظمی نیک گرامی بی نهایت سپاس از حضور ارزشمندتون و نظر لطفتون بر من منت نهادید حتما می خونم باعث افتخاره
پاینده و سبز باشید
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿☀️
| |
|
فیروزه سمیعی ۱۶ دقیقه پیش
درودتان مهربانو آوا گرانقدر به مهر خواندید نازنینم صمیمانه سپاس 🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹☀️💖
| |
|
درودتان جناب انصاری شاعر گرامی بی نهایت سپاس از حسن توجه و مهرتان 🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿☀️🌿 | |
|
درودتان مینا جانم 💝صمیمانه سپاس🌹 که با مهر می خوانی ام🥰 نگاه شما زیباست نازنینم سرفرود مهرتونم جانا ☀️🍀💖🌹🍀🌹🍀🌹🍀🌹💖🍀☀️ | |
|
درودتان جناب حاجی پوری گرامی شاعر گرانقدر بی نهایت سپاس به مهر خواندید 🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿☀️ | |
|
درودتان مهربانو نیلوفر نازنین به مهر خواندید جانا بی نهایت سپاس 🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹☀️ | |
|
جناب اکرمی شاعر گرانقدر درودتان بی نهایت سپاس از حسن توجه و مهرتان
🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹☀️ | |
|
درودتان جناب انصاری دزفولی شاعر گرانقدر سر فرود مهربونم بی نهایت سپاس 🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹☀️ | |
|
درودتان جناب نیک گرامی و بی نهایت سپاس از حسن توجه و مهرتان🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿 | |
|
ممنونم بانو عزیزم 🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐 | |
|
درودتان جناب صادقی گرامی به مهر خواندید بی نهایت سپاس نویسا و سبز باشید
🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹☀️🌿🌹 | |
|
مهربانو معادی گرامی ام به مهر خواندید نازنینم بی نهایت سپاس 🌿🌹🌿🌹🌿🌹💖☀️🌿🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام آبجی زیبانگارم
الحق که گروتسک نابی سرودید باپارامترهایی ارزشمند
هنرپرور شیوابیان و هوشنگاه مرحبا
منم همچنین احوالم کلاغ میخونه به روزگار قناری
اندیشه هایت تابان دلت روشن از نگاه گرم پروردگار