سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت فردوسي
7 ذو القعدة 1445
    Tuesday 14 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      سه شنبه ۲۵ ارديبهشت

      نامه ی یار

      شعری از

      بهمن بیدقی

      از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ ۰۷:۰۴ شماره ثبت ۱۱۶۶۹۱
        بازدید : ۷۷   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر بهمن بیدقی

       نامه ی یار
       
      درمانِ قلبِ ناکارَم بدستِ توست
      ولی مدتی ست ، نرسیده نامه ‌ای زسوی تو،
      ز اداره یِ ناکارامدِ پُست
       
      اما این نیامدن ، اراده ام را ،
      برای بدست آوردنِ عشقت ،
      هیچگاه نمیکند بی شک سست
       
      همچنان منتظر میمانم
      گرچه ، ببینی ام ، نمی شناسی ام
      دیگر بی شباهت نیستم به نانِ تُست
      دارم جزغاله میشوم ز دوری ات ای یار
      قلبم به مغزم میگوید :
      من که درحالِ جزغاله شدن ام
      تو هم که درحالِ قُل قُلی
      پس باید راهی جست
       
      نکند چاپار، میانِ راهِ کاروانسرا تا اینجا ،
      مواجه شده با راهزن و دزد
      که درآنصورت باید از رسیدنِ نامه ،
      دست را شست
       
      به یکباره یک سوار به قاعده ی یک نقطه ،
      از دور هویدا شد
      نقطه ی انتظارم ، با نزدیک شدنِ آن نقطه ،
      بزرگتر و بزرگتر میشد
      وقتی که رسید ، امیدم از قلبم بزرگتر بود
      پِیک هم ،
      به قاعده ی یک سوارِ کارآمد بود
      ناشکیبا به پیک گفتم :
      نامه ی یارم بدستِ توست ؟
       
      بهمن بیدقی 1401/10/24
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ ۱۸:۳۳
      درود بزرگوار
      جالب و زیبا بود خندانک
      بهمن بیدقی
      بهمن بیدقی
      چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ ۲۰:۱۶
      با سلام و عرض ارادت استاد گرانقدر
      ممنونم از لطفتون
      سلامت باشید و شادمان بزرگوار
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0