سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
  • روز ارتباطات و روابط عمومي
9 ذو القعدة 1445
    Thursday 16 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

      فصل جدایی

      شعری از

      ایوب کریمی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۲۷ شماره ثبت ۱۱۵۴۸۲
        بازدید : ۱۷۰   |    نظرات : ۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر ایوب کریمی

      رسیده باز هم فصل جدایی
      قرار این دل عاشق کجایی
      تو رفتی و دلم شد پاره پاره
      چشام هر شب مث ابر بهاره
      میگیره این دلم هر شب بهونه
      نمیبینم تورو دیگه تو خونه
      بیا تا راه غم هارو ببندیم
      بشینیم و دمی با هم بخندیم
      بیا یاداوری کن خاطره ها
      بیا تا کم بشه این فاصله ها
      بیا فانوس شب های سیاهم
      تویی مقصود و من، گم کرده راهم
      انیس روز تنهایی کجایی
      چرا تو میکنی از من جدایی
      چرا با من سر یاری نداری؟ 
      مگه که تو منو دوسم نداری؟
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      شاهزاده خانوم
      سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۵۵
      درود بر شما خندانک
      زیبا بود خندانک خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۲۲
      درود بزرگوار
      جسارتا تضمین ها مشخص نشده اند
      خندانک
      محمد رضا خوشرو (مریخ)
      چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ۰۱:۰۹
      خندانک
      حسین احسانی فر(منتظر لنگرودی)
      سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۲۴
      سلام و عرض ادب آقا ایوب کریمی عزیز

      مؤید باشی برادر خندانک
      آرزو عباسی ( پاییزه)
      سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۱
      درود بر شما خندانک
      هواجان جاویدان
      سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۳۹
      درود دوست گرامی
      شاد و پیروز باشید.
      محمد فاضلی نژاد
      جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۲۱
      درود به شما جناب کریمی خندانک
      ایوب کریمی
      ایوب کریمی
      جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ۱۸:۰۹
      🌹سپاس از همراهیتون🌹
      ارسال پاسخ
      امید کیانی (امید)
      دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ۱۸:۱۲
      درود خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0