سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      رقص خون

      شعری از

      علی چنارانی(صلصال)

      از دفتر قطار بر وزن غزال نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ۰۵:۳۰ شماره ثبت ۱۰۸۹۹۲
        بازدید : ۱۸۸   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علی چنارانی(صلصال)

      بی سبب مرد که هم قافیه با درد نشد
      آتش عشق «حسین» در دل تو سرد نشد
      .
      خصم تو همچو خزان بر دل باغت زد و رفت
      لیک یک غنچه هم از گلشن تو زرد نشد
      .
      دشمن و خنجر و کینه! حرم مهر رضا!
      دشمنی کرد ولی از نگهت طرد نشد
      .
      تو دگر جلوه ای از عاقبتِ خیر شدی
      چه کسی گفت که او هرچه دعا کرد، نشد؟
      .
      گفت «رقص اندر خون خود مردان کنند»
       بی سبب درد که هم قافیه با مرد نشد...
      .
      #بداهه ای ناقابل تقدیم به طلاب شهید دیروز حرم مطهر امام رضا علیه السلام 
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ۱۰:۳۹
      درود بزرگوار
      روح شهید طلبه عزیز شاد تر
      راهشان پر رهرو باد خندانک
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ۲۱:۴۴

      صل الله علیک یاامام رئوف یاامام رضا
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک


      سلام و درود

      روح شهیدان شاد دررحمت حق تعالی قراریاب

      از لحاظ ساختاری دلنویسه تان به بازبینی تان منتظر است .


      سلامت باشید و شاد رمضان تان نورپرور پرخیروبرکت
      سید محمدرضا لاهیجی
      پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ۰۹:۴۲
      درود
      خوشا به سعادت شما که این باب شعر را انتخاب فرمودید که رضای خدا درآن است
      آرمین پرهیزکار
      پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ۱۸:۲۶
      درود بر شما بزرگوار
      روحشان قرین رحمت الهی
      شعرتان بسیار زیبا بود خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ ۱۰:۳۶
      بداهه ای تقدیم شما شاعر بزرگوار
      شاعر عزیز
      داناو بی ریایی
      عزیز دل مایی
      برایم کیمیایی
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0