سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 22 ارديبهشت 1403
    4 ذو القعدة 1445
      Saturday 11 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۲۲ ارديبهشت

        رنج نامه

        شعری از

        میثم گنجی(آرمان تویسرکانی)

        از دفتر ذهن وقلم نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ ۲۳:۴۹ شماره ثبت ۱۰۲۰۳
          بازدید : ۹۲۷   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر میثم گنجی(آرمان تویسرکانی)

        دیروزی هاگفتند
        بخند تا دنیا به رویت بخندد
        هرچه خندیدم جایش با رنج
        پرشد وغم وافسوس.
        بغضم سالهاست
        که بالا نیامده که مجبور
        باشم فرو دهم
        امروزی ها میگویند بی خیال!!!
        شاید میتوانند باشند؟!!نمی دانم؟!!!
        وقتی دروغ ودزدی به زرنگی تغییر نام داده است باید هم بی خیال
        بود!!!واگرنه خواهی مردوقتی خیانت به تجارت تغییر نام داده است
        مگر میتوان بی خیال نبود!!!واگرنه خواهی مرد؛من که دچار نفس
         تنگی شده ام
        شما را نمیدانم!!!
        با اینکه  بی خیالم
        اما نگاه یک سالخورده ی رنجور
        وچشمان یک کودک نحیف
        چرت بی خیالیم را پاره پاره میکند
        اگر میدانید چگونه میتوان بی خیال شد
        به من هم بگویید!!!
        در این کویر تهی از انسانیت وبرهوت بی اخلاق ثروت
        وتجمل وپول پرستی ودر این دریای سیاه آز وحسرت حقارت پیشگان
        چگونه میتوان رنج نبرد نمیدانم!!!تنها شاید یک راه داشته باشد؟!!!همرنگ جماعت شدن!!!که آن هم در توان من نیست!!!

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0