مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
جمعه ۱۱ آبان
زائرا که نجوا میکنن شعری از طاها تحقیقی( یاحسین )
از دفتر شعرناب نوع شعر تصنیف
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۳:۴۴ شماره ثبت ۹۹۰۰۷
بازدید : ۲۳۲۶۳ | نظرات : ۷
دفاتر شعر طاها تحقیقی( یاحسین )
آخرین اشعار ناب طاها تحقیقی( یاحسین )
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
#سبک_زمینه_تخریب_بقیع
#زائرا_که_نجوا_میکنن
#زیبا😍
#اجرانشده
🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
بند اول:
زائرا که نجوا میکنن
بزمِ روضه بر پا میکنن
چشا همه گریون میشه تا
دره بقیعو وا میکنن
چارتا قبرِ خاکی که روضه خون نداره
روزا تو هرم گرما یه سایه بون نداره
دلم گرفته خیلی غم دارم
هوای گریه دم به دم دارم
تو سینه داغِ یک حرم دارم
امون از این غریبی واویلا
بند دوم:
کبوتر دل پر می زنه
میره بقیعو سر می زنه
یه بوسه روی خاکِ بقیع
از طرفِ نوکر می زنه
عقده ی دلِ من، یه قبر بی نشونه
تو حسرت وصلش دل یه عمره که میخونه
میگم کجایی با چشای تر
زلالِ کوثر، عشقِ پیغمبر
کجاست مزارت، فاطمه، مادر
امون از این غریبی واویلا
بند سوم:
به کوریه چشمایِ یهود
با نابودیه آلِ سعود
بقیع و میسازیم دوباره
یه روز به همین زودیه زود
میسازیم رو خاکش یه صحن و چارتا گنبد
گلدسته های ناب و قشنگ شبیه مشهد
مهدی میاد و با دلی بی تاب
ضریح میسازیم با طلای ناب
برای هر چار تا شاه و ارباب
امون از این غریبی واویلا
🎵📝: #یاحسین(طاها تحقیقی)
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آیینی بسیار زیبا و شورانگیز بود