يکشنبه ۲۰ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا خوش روی (شاعر بد خط)
آخرین اشعار ناب علیرضا خوش روی (شاعر بد خط)
|
«کَما تُعینُ تُعانُ »...
شروع بیت های من این است
این شروعِ معنا داره یک
داستانی سرد و غمگین است..
نم نمای زمستان بود
در تکرار هر روز یک تکرار
خبر رسید مسافری آمد..
خبر رسید خبریست انگار
اما مسافری که با خود
می آورد جنگی نا برابر را
حجومه ویروسی منحوس
دفاعِ ارتش رهبر را...
از نرجس خانعلی زاده
تا محسن های فخری زاده
ایرانم را از چه می ترسانی ویروس؟
ایرانه من کم شهید نداده..
نتواند زخمی زند بر ما
مگر که باشیم ما ها خفته
«ما ملت شهادتیم »ویروس..
این را حاج قاسم هم گفته..
درس گرفتم من امروز
از یک ویروس ذره بینی
نشان داد به من که دشمن
فقط آن نیست که تو میبینی!
....«علیرضا خوش روی»....
|
نقدها و نظرات
|
🍃🌺🍃🌸🍃🌺🍃🌸🍃🌺🍃
⚘سلام پیشاپیش عید فطر برشما و خانواده ارجمندتان مبارک⚘
https://digipostal.ir/peidfetr
🕊 کوله بارت بربند شاید این چند سحر فرصت آخر باشد که به مقصد برسیم بشناسیم خدا و بفهمیم که در هر لحظه ما چه غافل بودیم می شود آسان رفت می شود کاری کرد تا که راضی بشود ایزدِ حق و به لبخند خدا شاد شویم ای سبکبال 🕊 در دعای سحرت هرگز از یاد مبر من جامانده بسی به دعای دلِ مخلصِ تو محتاجم⚘
⚘الوداع ای ماه خوب خدا⚘ | |
|
درود بر شما جناب اخباری... لطف کردین🌹🙏🏿 | |
|
درود سرکار خانوم.. سپاس گزارم 🙏🏿 | |
|
درود متقابل جناب پرهیزکار... لطف کردین🙏🏿🌹 | |
|
درود بر شما جناب شهنی.. سپاس گزارم 🙏🏿🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود
زنده باد ایران
نابود باد کرونا