🌙 #سبک_شور_امیرالمؤمنین_ع 🌙
🌸 #یاعلی_مالک_ملک_دلی 🌸
#بسیار_زیبا😍
#اجرانشده
💠💠💠💠💠💠💠💠💠
🌹بند اول:
یا علی مالکِ مُلکِ دلی
یا علی عشقِ تو لَمْ یَزَلی
سر درِ عرش بَرین خدا
حک شده لافَتی اِلّا علی
خلقِ تو علت خلقتِ محمد
شدی تو مایه ی عزّت محمد
ذکرِ تو ذکرِ عبادت محمد، یا حیدر
قرآنِ نبی
فخر عربی
مولا حیدر
از دنیا سری
کَیفَ بشری؟!
مولا حیدر
جانم یا حیدر یا حیدر مولا
💠💠💠💠💠💠💠💠💠
🌹بند دوم:
یا علی صاحب روز حساب
حُبِّ تو باعثِ حُسْنِ مَآب🔹
روایته امامِ صادقه
گفتن یا علی داره ثواب
سوره حقّی و آیه ی الهی
هم قدمت شده سایه ی الهی
چشم تو دارُ الهدایه ی الهی، یا حیدر
ممسوسِ خدا
ای قبله نما
مولا حیدر
نور ماسوا
شأنِ هل اَتی
مولا حیدر
جانم یا حیدر یا حیدر مولا
💠💠💠💠💠💠💠💠💠
🌹بند سوم:
یا علی حضرت والا مقام
وصیِ مطلق و اوّل امام
ولایتت اصول دینه و
امیرِ مؤمنینی والسلام
ولیُ اللهی و آبروی کعبه
طواف دُورِ تو، آرزوی کعبه
تنها تو اومدی دنیا توی کعبه، یا حیدر
حصنِ حصینی
عشقِ زمینی
مولا حیدر
شمس و قمری
درّ و گوهری
مولا حیدر
جانم یا حیدر یا حیدر مولا
🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺
🔹: حسن مآب= نیکوییِ عاقبت
شاعر: #یاحسین(طاها تحقیقی)
بسیار زیبا و دلنشین بود
یا علی (ع)مددی