سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 23 ارديبهشت 1403
    5 ذو القعدة 1445
      Sunday 12 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        يکشنبه ۲۳ ارديبهشت

        مسلخ

        شعری از

        حسن نصوحی (برگ سبز)

        از دفتر برگ سبز نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱ ۱۷:۵۹ شماره ثبت ۸۷۸۹
          بازدید : ۱۰۱۱   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حسن نصوحی (برگ سبز)
        آخرین اشعار ناب حسن نصوحی (برگ سبز)

        من عاشقی رها شده ز مسلخ صداقتم

                                           گمشده در صدای تو به سوی بی نهایتم

        رد نگاه عاشقم گم شده از نگاه تو

                                       گو که بیا به سوی من تشنه ی این اطاعتم

        من از تبار آسمان تکلمی شنیده ام

                                              تکلمی که گفته من مومن بی عبادتم

        ره به نگاه خامشت دیده ی من نمی برد

                                                گرچه برای خاکیان مخزنی از کرامتم

        قاصد ناله نامه ای از دل من به لب رساند

                                                 لاجرم عاشقانه من راوی این روایتم

        خنده زلب مران که گل به خنده شهره می شود

                                        غصه مخور نگین من که گریه گشته عادتم

        سر به سرای سادگی نهاده روح من ولی

                                            تیغ تو بود و خشم تو هیچ مکن ملامتم

        کاش کنی نظر به من کاش شوی نگار من

                                         قسم به آسمان که من لایق این سعادتم

        صفحه ی شطرنج دلم منتظر حضور توست

                                                 پیاده ی پیـــــاده من ، منتظر رقابتم

        محبت از جنون رها دهد به عاشقان صلا

                                           من عاشقی رها شده ز مسلخ صداقتم
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0