سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
    27 شوال 1445
      Sunday 5 May 2024
      • روز جهاني ماما
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۱۶ ارديبهشت

      زیر خط فقر

      شعری از

      فریدونی

      از دفتر Mona66 نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ۰۰:۵۹ شماره ثبت ۷۱۷۸۴
        بازدید : ۴۲۰   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر فریدونی

      زندگی لباس زنده بودن بر تن داشت 
      زمانی که زحماتم دسترنجی داشت
      ایینه به تصویر میکشد جیب های خالی 
      زمان تنگی نفس آورد ، با اینگونه شتاب واهی
       گشت معما رویا
      زیر خط فقر 
      سو سویی از زندگی  گرچه لرزان جریان دارد
      کسی  میداند بشقاب خالی چه طعمی دارد؟
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۶:۵۰
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۲۰
      درودتان
      خندانک خندانک خندانک
      کبری یوسفی
      پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ۲۱:۱۲
      سلام بزرگوار
      درودتان
      موفق باشید
      درپناه حق خندانک خندانک خندانک
      مهدی سالوند (مهدی)
      جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ۱۹:۱۲
      درود بر شما فرهیخته ی گرامی
      زیبا سروده اید
      پاینده باشید به مهر
      خندانک خندانک خندانک
      میهمان شعر « تغزل با غزل » ام باشید ، سپاس
      فریدونی
      دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ۱۶:۴۰
      ممنون از همگی خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0