سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 7 خرداد 1403
  • افتتاح اولين دوره مجلس شوراي اسلامي، 1359 هـ ش
20 ذو القعدة 1445
    Monday 27 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۷ خرداد

      .....

      شعری از

      فاطمه اصفهانیان امیری ( فریماه )

      از دفتر شعرناب نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ۲۳:۴۴ شماره ثبت ۶۷۳۸۲
        بازدید : ۷۶۴   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر فاطمه اصفهانیان امیری ( فریماه )
      آخرین اشعار ناب فاطمه اصفهانیان امیری ( فریماه )

      در میانِ گندمزارهایِ این روزهایِ من ،
      کسی نیست 
      که برایِ آرامشِ ستاره ها ،
      یک پیاله خواب بیاورد!
       آه ای دلخوشی هایِ ساده ی مغرور ،
      که می افتید یکی یکی از شاخه هایِ درختِ زندگی ؛
      رویِ سطوحِ نا مسطّحِ شعرهایِ من  ...
      آه ای دلواپسی هایِ همیشه ،
      و دردهایِ رنگ و رو پریده ؛
      کِی مرا زِ یاد خواهید برد ؟!
       
       
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ۲۱:۵۱
      خندانک
      سمانه باقرزاده
      دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ۰۸:۴۷
      سلام نفس جان
      خندانک
      قشنگ بود
      همایون طهماسبی (شوکران)
      دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ۲۲:۰۳
      درود بانو زیبا و دلنشین
      خندانک خندانک خندانک
      شهرام مودب
      سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ ۱۹:۳۶
      آه ای دلواپسی هایِ همیشه ،
      و دردهایِ رنگ و رو پریده ؛
      کِی مرا زِ یاد خواهید برد ؟! خندانک
      غم از شما دور
      مانا بمانید خندانک
      امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)
      پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ ۰۱:۱۵
      دردهایِ رنگ و رو پریده ؛
      عبارت جالبی بود خندانک
      حسام الدین مهرابی
      چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ ۱۰:۲۱
      درود بر شما خواهر گرامي
      بسيار زيبا و ناب سروديد

      نا خودآگاه به ياد مرحوم بانو فروغ افتادم

      احسنت بر شما
      بارها خواندم و لذت بردم و آموختم خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0