سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        پر پرواز

        شعری از

        رضا کزازی

        از دفتر گلهای سنگی نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۳ شماره ثبت ۶۵۹۴۸
          بازدید : ۲۶۲   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر رضا کزازی
        آخرین اشعار ناب رضا کزازی

        اونی که یاد نگاهش تو دل من موندگاره
        هنوزم حُرم نفس هاش روی شونه هام یه باره
         
        اونی که با من و قلبم یه رفیق آشنا بود
        واسه تاریکی لحظه نور پاک روشنا بود
         
        اونی که تموم حرفاش با صداقت گره میخورد
        با نگاه پُرِ شرمش هرچی که تو دله میبرد
         
        اونی که تو کوره راه ها بهترین غمخوار من بود
        تو تموم بی کسی ها همیشه دلدار من بود
         
        اونی که تو روزگار بی وفا یه با وفا بود
        واسه قلب عاشق من همه لبخند و صفا بود
         
        دیگه پیش من نمونده منی که تنها اسیرم
        منی که بدون عشقش خیلی زود زود میمیرم
         
        همیشه به یادش هستم نميره اون از يادم زود
        آخه خيلي مهربون و پر پرواز دلم بود
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        محمد حسن ایوبی
        دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۱۱
        ترانه قشنگی است
        موفق باشید خندانک خندانک خندانک
        جسارتا سهوا "هُرم" را "حرم" نگاشته اید
        رضا کزازی
        رضا کزازی
        سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ۲۱:۱۸
        خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0