سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        \ سیب \

        شعری از

        عیسی نصراللهی ( سپیدار )

        از دفتر ونداد نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ۲۲:۱۷ شماره ثبت ۶۳۰۰۲
          بازدید : ۶۹۰   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر عیسی نصراللهی ( سپیدار )

        سایه ای تنها
        در انجمادِ آیینه و آب
        به گمانم رعشه یِ آفرینشِ سیب بود
        میانِ تَلخندِ وارونه یِ گندم
        ( چه عجب
        زود بزرگ شدی "دخترم "
         
        ____________________________
         
        بداهه_ عیسی نصراللهی 
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۵:۱۳
        خندانک خندانک خندانک
        درود
        کوتاه وزیبا خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        ان شاالله که خداوند حفظش کنه براتون خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        عیسی نصراللهی ( سپیدار )
        عیسی نصراللهی ( سپیدار )
        پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ۲۱:۰۱
        سلام

        درود

        ______________________
        البته واژه یِ دختر که در سروده آمده یک نماد است یک پراگمایِ ایهام گونه
        دختری که باید کودکی کند_ شادی کند، حالا آنا به یک زن تبدیل شده است


        حقیر فقط صاحبِ پسری هستم بنامِ ونداد


        موفق باشی
        ارسال پاسخ
        عباسعلی استکی(چشمه)
        جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ۱۵:۴۶
        درود بزرگوار
        زیبا و موثر بود
        خندانک خندانک خندانک
        عیسی نصراللهی ( سپیدار )
        عیسی نصراللهی ( سپیدار )
        شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ۲۳:۵۹
        خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0