سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      تابان

      شعری از

      آروین محمدی

      از دفتر شعرناب نوع شعر موج نو

      ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۲۸۷۴۲
        بازدید : ۱۴۵۵۴   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر آروین محمدی

      صدای ارسالی شاعر:
       
      امسال زمستان؛ 
      دائم می لرزم...
      کت، همان کت پارینست؛ 
      اما انگار
      تکه یخی 
      اعماقم را... 
      سرد می کند
      امروز 
      کتُ کلاهُ
      دستکشُ
      شال گردن 
      همه را داشتم 
      با این وجود؛ 
      دستانم بی روح بود
      آن گرمش درونم... 
      او بود! 
      قدر ندانستم
      خیال می کردم
      تاابد گرم می مانم
      چشم داشتِ اضافیست؛ 
      اما 
      تابانم...
      دورادور... 
      از وجودت
      گرمایی بفرست
      آغوشت که آرزوست 
      اما حاضرم... 
      کل هستی ام را 
      برای چند لحظه اش بدهم! 
       
       
       
      [ آخرین خواستهٔ زندگی ام... 
      در آغوشت گرم شومُ... 
      بمیرم... ] 
       
       
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      محمد اکرمی (خسرو)
      حدود ۱ ماه پیش
      خندانک خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      حدود ۱ ماه پیش
      زیبا ودلنوازوبامحتوا سرودی بود
      قلمتون سبز
      پایدارواستوارباشید
      هزاران درود
      خندانک خندانک خندانک
      ساسان نجفی(سراب)
      ۲ هفته پیش
      درود بر جناب محمدی عزیز..
      زیبا سرودید..
      خندانک خندانک
      محمدرضا آزادبخت
      ۲ هفته پیش
      درودزیبابود
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0