سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 29 ارديبهشت 1403
    11 ذو القعدة 1445
    • ولادت حضرت امام رضا عليه السلام، 148 هـ ق
    Saturday 18 May 2024
    • روز جهاني موزه و ميراث فرهنگي
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    شنبه ۲۹ ارديبهشت

    تا نگاه میکنی وقت رفتن است ... ( تضمین )

    شعری از

    مهدی یوسفی نژاد( لولی وش)

    از دفتر اوج بی جواز نوع شعر

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ۱۳:۳۶ شماره ثبت ۵۳۷۵
      بازدید : ۱۵۱۸   |    نظرات : ۱

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مهدی یوسفی نژاد( لولی وش)
    آخرین اشعار ناب مهدی یوسفی نژاد( لولی وش)

    " تا نگاه می کنی
    وقت رفتن است  "
    ناگهان تمام می شود تمام ِ روز
    می روی  و شب به روی لحظه ها شناور است

    می خزم درون شب
    تکیه می دهم به مرگ
    می روم که شب کنار ِ مردنم
    با نبود ِ بودن ِ تو تار تر شود
    پشت ِ هفت چین ِ غصه ها
    مردی از تبار ِ درد  در به در شود

    لحظه ای بخند قبل ِ مردنم
    تا دلم  درون قاب خنده ات
    - در دمی که آخرین دم است -
    پر تپش تر از همیشه  زندگی کند
    فرصتی نمانده تا شکستنم
    لحظه ای بخند تا همیشه روح ِ خسته ام
    در حوالی ِ سماء ِ چشمهای تو
    جاودانه عاشقی کند

    می روی و می روم
    تو به سوی چشمه ی ستاره ها و ُ من کجا !
    نا کجا ......
    می روی و می رسی
    شک نکن به پاکی ِ دعای من !

    می روی و می روم به نا کجا
    کوله ام پر از هوای خاطرت
    خاطری که شکل بوسه ات همیشه گرم
    شکل دستهای پر نوازش ِ تو  نرم
    شکل ِ بودن و نبودنت
    شکل  گریه های تا سحر
    شکل کودکانه های وقت ِ خواب با عروسک خیال
    آه ای عروسک خیال !!!

    می روی و وقت رفتنت بخند لحظه ای ،
    تا که نا کجای من
    شکل ِ شعر عاشقانه جاودان شود .....

     

    م.ی لولی وش ( زمستان 90 )

    ۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0