سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        پایان تلخ یک تراژدی

        شعری از

        از دفتر شعر های باران خورده نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ۰۴:۴۱ شماره ثبت ۵۳۱۲۳
          بازدید : ۵۷۴   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر

         
        fNq2L
         
        احساس می کنم
        در سینه ام
        قلب یک پیر مرد
        هفتاد ساله می تپد
        هر دمی که فرو می برم
        بوسه ایست بر لبان مرگ
        و هر بازدمی که بر می آورم
        حسرتی ست بر عمق جان
        آه ای آنکه دوریت
        پایان تلخ یک تراژدی
        به نام زندگی ست ...
        ((محمد شیرین زاده))
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
        شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۵۶
        خندانک خندانک خندانک
        محمود  خرمی فرد
        شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ۰۲:۴۵
        درود برشما خندانک خندانک
         آرزو محمدزاده
        شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ۰۵:۱۰
        درود بر شما اشعارتون عالین و در عمق قلب رخنه میکنند
        در کانال ناب هم به اشتراک میگذارمشون
        بسرایید به عشق خندانک خندانک خندانک
        میرعبدالله بدر
        شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ۱۲:۴۰
        درود بر شما
        خندانک خندانک خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ۱۴:۴۸
        خندانک خندانک خندانک
        مهسا اربابی (افسانه)
        شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ۱۸:۴۴
        درود بر شما


        خندانک خندانک
        خندانک
        صحبت  پارکی ( صُبی )
        يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ۰۷:۲۳
        شاعر گرانقدر
        جناب محمد شیرین زاده
        شعری
        زیبا - در خور درنگ و سزا وار تحسین بسیار
        با سپاس
        سلام
        شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ۰۶:۴۵
        درود گرامی خندانک خندانک

        بسیارررر زیباست خندانک خندانک خندانک
        قلمتان واژه افشان خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0