سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
  • روز اسناد ملي
28 شوال 1445
    Monday 6 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

      سر اندیب

      شعری از

      حسن گائینی (رزاس)

      از دفتر رزاس نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ۰۳:۲۶ شماره ثبت ۵۱۴۹۸
        بازدید : ۶۵۹   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)

      ✳سر اندیب
      ……………………
       
      کریشنا
      ای آتش بی پایان 
      تو ای مهرگانِ همهٔ نیکی ها 
      من سوختم 
      و آنکه ٖ زیست ٖ
      فرودست می شود !
      و این گونه  من ...
      ـ   فــــــریاد م
      صدای همهٔ امید های ؛ بر باد رفته
      چون 
      ـ  شمشــیری 
      گوش ها شان را  ،   می گـــــَزم
      و در لطافتِ پرنـیانِ دمشق
      بسوی ...
      سرزمین موعود ، ســرانـــدیبِ رویا ها
       جایی که 
      ـ خوشبختی
      بازی  ِ  آنها ست ، می فرستم
      درود بر شما گاری کشان
      راهتان دراز و بی خــــطر  باد



      …………
      ⭐ح.گ.رزاس
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ۰۶:۲۷
      درود گرامی
      زیبا بود خندانک
      مجتبی شفیعی (شاهرخ)
      پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ۰۷:۳۰
      خندانک خندانک
      بهارک (دختر پاییز)
      پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ۱۶:۰۳
      درود زیبا خواندمت قلمت نویسا خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک


      بسوی ...
      سرزمین موعود ، ســرانـــدیبِ رویا ها
      جایی که
      ـ خوشبختی
      بازی ِ آنها ست !

      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      محمد حسن ایوبی
      شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ۲۱:۵۹
      سلام
      بسیار زیبا و عمیق
      پاینده باشید خندانک خندانک
      شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ۱۰:۵۴
      درود استاد بسیار زیباست
      همیشه قلم شما را می ستایم
      مانا باشید به مهر خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0