سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      زمان رفتن

      شعری از

      حمیدرضانادری

      از دفتر غزلیات حمیدرضانادری نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ۰۱:۵۴ شماره ثبت ۴۶۳۸۵
        بازدید : ۴۳۵   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      تو زیر خاک نشستی و من به خاک سیاه
      تفاوتی  نکند  این   برای  دنیا ،  آه
       
      بگو به من که در آنجا چه می کنی ای عشق
      چه می دهند به جای حقوق آخر ماه
       
      نشانیت که ندارم چه نامه بنویسم
      به دست کس نرسیده است نامه از الله
       
      برای دیدنت ای آرزو چه باید کرد
      گمان کنم که ندارد به غیر مردن راه
       
      بهار می رسد آخر پس از زمستان است
      زمان رفتن هرکس فرا رسد ناخواه
       
      به گریه های خودم از فراق پابندم
      که گریه می شکند قلب آسمان را گاه
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      احمدی زاده(ملحق)
      پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ۱۹:۳۲
      جناب نادری بزرگوار دست گلتان درد نکند مرحبا خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      مجنون ملایری
      پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ۰۲:۲۶
      با سلام استاد عزیز مثل همیشه عالی سروده اید موفق باشید
      زهرا حسین زاده
      پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ۰۲:۴۵
      سلام
      شاعر توانا وگرامی
      آفرین بسیار زیبا بود
      موید باشید خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ۱۰:۵۴

      خندانک خندانک

      درودبزرگوار
      خندانک

      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0