سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 23 ارديبهشت 1403
    5 ذو القعدة 1445
      Sunday 12 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        يکشنبه ۲۳ ارديبهشت

        چلچله عقربه های

        شعری از

        پیام باقر(چلچله ای)

        از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ۰۱:۲۲ شماره ثبت ۴۲۸۶۹
          بازدید : ۴۳۱   |    نظرات : ۲۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

                            *چلچله عقربی*
                                    *دل شده   بحران  زده و  دمبدی   میزندش
                                      *شعله  عقرب  شده  زهر  شرر  میفشدش
                                         *ماه   فقط  میزندش چرخش  حیرت زده اش
                                     *عقربه  با  چله  کشید زقلب سرکش  وسطش
                                      *چلچله  عقربی  اش دگر چه چهچه زندش
                                      *عقربه  چهچه  زندش  وای  مرا  چلچله اش
                                      *یار  شب  چله  کشید   سوزش  سرمای  دلش
                                     *چله   فقط  سوز کشید  همره مرگ   نفسش
                                     *بانگ  رحیل  سفرش   رنجش   دل   می کندش
                                     *فقط  هوایی  شده  شوری  دل  می زندش*
                                      *نی  ز  نوا  می زندش  ز سرخوشی کی زندش*
                                      *غصه  و  نمناکی  دل   ساحل   طوفان  زده اش*
                                      عقرب   خونخوار   دلم  خاطر هرا  می گزدش*
                                      نیش  شرر  میزندش   چوب   عصا  شد  طلبش*
                                     وای  شدش   چوب   عصی   خاطر های   قمرش*
                                     دغدغه   از  خون   دلش    هلهله های   نگهش*
                                      دلهرهای    عطشش    خیمه  طوفان   زده اش*
                                    شعله   به  عقرب  زدتش  خیمه گه  منتظرش*
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0