سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        تو مثل...

        شعری از

        یاسمین بازیار(صحرا)

        از دفتر دلتنگی های من نوع شعر مثنوی

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ۰۹:۰۰ شماره ثبت ۴۲۱۸۳
          بازدید : ۵۹۹   |    نظرات : ۲۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر یاسمین بازیار(صحرا)
        آخرین اشعار ناب یاسمین بازیار(صحرا)


        تو مثل يك گل سرخي توي دستاي يه عاشق 
        مثل اضطراب قلبم واسه ي حس حقايق 
        تو مثل اون لحظه هستي كه دلم هواتو كرده 
        مثل شبنم رو برگا , چي تنتو احاطه كرده 
        توي موج التماسم واسه عشق يه راهي مونده 
        قصه گو جمله اش تمومه تو دلم يه رازي مونده 
        بگو ميشه باز كنارت از بلندي شبا گفت 
        بگو با عمق نگاهت ,تا سحر لبم دعا گفت 
        من و يك شعر قديمي كه هميشه رو لبامه 
        تو همون حس صعودي مثل اوج يك اراده 
        منو مست عطر موهات . تو عبور از كوچه كردي 
        خاطرات عاشقي رو تو برام ناخونده كردي
        ۹
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
        پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ ۰۶:۵۸
        قشنگ بود بانو و الهام ساز
        2: خندانک خندانک خندانک
        حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
        پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ ۰۷:۰۱
        تو مثل هیچ کی نیستی برام
        تو مثل هیچی نیستی برام
        تو فقط مثل خودتی برام
        تو خودت خودت هستی برام
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0