سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • شهادت استاد مرتضي مطهري، 1358 هـ ش - روز معلم
23 شوال 1445
    Wednesday 1 May 2024
    • روز جهاني كار و كارگر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

    شهر خیالی

    شعری از

    محمود دهقان (سخن حق)

    از دفتر دفتر دوم نوع شعر دلنوشته

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ۰۴:۰۷ شماره ثبت ۴۰۵۸۲
      بازدید : ۳۸۱   |    نظرات : ۲۱

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب محمود دهقان (سخن حق)

    یه دنیایه بدون جنگ
    بدون لشگر و تفنگ
    یه شهر ساده و قشنگ
    بدون پوکه و فشنگ
     
    محتاج برای نون شب
    مریض برا دارو توو تب
    هیچکس  معطل نمیشه
    حتی برا  یه بار یه شب
     
    جوونا  سالمن همه  پیرا همه  با عزتن
    فرقی نداره مرد وزن اینجاهمه باغیرتن
    فقیر اینجا نمی بینی همه بفکر هم دیگن
    شهردار اینجا سکته کرد وقتی یه جا اشکی دیدن
     
    زندون دیگه نمی سازن دادگاهها تعطیلن همه
    محاله جایی ببینی دله کسی پر از غمه
    دلای مردمش جوون لبخند به لب دارن همه
    هر روزشون عروسیه مردمش عاشقن همه
     
    کسی برای حرف زدن
     شاعر واسه قلم زدن
    حد معنی نداره
    برا پیاله- پیک زدن
    جوونا عاشقی کنن
    پیرا طرفداری کنن
    رسمه اینا اینجوریه
    دل دادن اینجا زوریه
     
    هرکی عروسی میکنه
    جهازشو میدن همه
    کارت عروسی نمیدن
    چون اینجا دعوتن همه
     
    سلام پایان نداره این شهر خیالی من
    میخوام لطف کنین و منت بذارین هرکسی یه بیت بهش اضافه کنه
    فکر کنم با ابیات بزرگانی همچون شما این دلنوشته خواندنی شود
    ممنون
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0