سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • شهادت استاد مرتضي مطهري، 1358 هـ ش - روز معلم
23 شوال 1445
    Wednesday 1 May 2024
    • روز جهاني كار و كارگر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

    اگه

    شعری از

    محمود دهقان (سخن حق)

    از دفتر دفتر دوم نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ۱۳:۳۷ شماره ثبت ۴۰۲۱۲
      بازدید : ۵۷۱   |    نظرات : ۲۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب محمود دهقان (سخن حق)

    اگه بار غم نشسته روی دوش زار و خستت
    اگه عاشق شدی و موندی با دله شکستت
    اگه با خنجرکینه رفقات صف بسته بودن
    اگه با مشکله دنیا دست و پاتو بسته بودن
     
    اگه فکر کردی تمومه رسیدی آخر خطی
    دنیا به تهش رسیده اگه با خدام تو قهری
    اگه فک کردی زمونه سریاری بات نداره
    اگه فک کردی گلی هس که ساقش بدون خاره
     
    اگه فک کردی که دنیا بی حساب و بی کتابه
    بی در و پیکره دنیا کارای ما بی جوابه
    رسیدن به آروزهات واسه تو فقط یه خوابه
    دلتو طوری شکستن که میگی عشقا سرابه
     
    بدون که تنها تونیستی که غمش قده یه دنیاست
    همه این روزا دچارن دل آدماس که تنهاست
    اگه که مستی و داغون گیجه کلت.منگه دنیات
    میزنی پیک و پیاله تا ببینیش تویه رویات
     
    همه اینطورن فدات شم همه درگیر زمونن
    خوبا کم نیستن تو دنیا اما خوبا بی نشونن
    جوونا درگیر سیمو پیرمون به فکر دنیاس
    درسته همینجا جاشه که بگیم آخر دنیاس
     
    اونکه پاش میمردی آسون میره پیش یک غریبه
    دلشو میبازه آسون واسه اون خیلی عجیبه
    عجیبه چون که تا دیروز من واسش چه ها نبودم
    عشق که سهله حتی دیروز من واسش خدا هم بودم
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0