سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      اسیر دست پاییز

      شعری از

      شریف شریفیان

      از دفتر لاله وحشی نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۴ ۱۵:۵۸ شماره ثبت ۳۵۵۸۱
        بازدید : ۶۳۹   |    نظرات : ۱۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      بیا یک شب بخوان از بر غزلهای دل انگیزم
      بهارم شد خزان ای گل اسیر دست پاییزم
      پوابم را نمیدانم گناهم عاشقی باشد
      بیا درمان درد من مکن باغم گلا ویزم
      دگر سودی ندارد این شکایت های پی درپی
      تو در شادی خود غرقی که من از غصه لبریزم
      گرفته آسمانم غم نشستم در غم و ماتم
      کنون چون آتشی سردم بخوان از اشک یکریزم
      بیا شوری به شعرم ده شریفت را رهان از غم
      نمانده پای رفتن تا خود از این درد بگریزم
      سلام و عرض ادب به مدیریت محترم وب سایت شعر ناب
      واساتید و شاعران گرانقدر بازدید کنندگان گرامی 
      سال 1394 خورشیدی را به محضر مبارک همگان تبریک و تهنیت عزض مینمایم
      و سالی نیکو و همراه با موفقیت و شادکامی برایتان از خداوند منان خواستارم
      وهمچنین ایام سوگواری بی بی دو عالم فاطمه (س) صدیقه را تسلیت عرض مینمایم
      فاطمه فاطمه است 
      کشتی که در مسیر سعادت شناور است
      دریای مهر و معرفت و عشق مادر است
      این از زبان حق به اشارت شنیده ام
      سرچشمه ی بقا  همان نهر کوثر است
      آنکه خدا به خلقت او افتخار کرد 
      آری وجود فاطمه زهرای اطهر است
      یعنی که مادر حسنین است و زینبین
      زوج علی  حیدر و دخت پیمبر است
      الگوی هر زن است به پاکی و معرفت
      در کشتی زمین و زمان همچو لنگر است
      توصیف نور فاطمه هر گز نشایدم 
      ساکت شریف  زانکه سکوت تو بهتر است
      تقدیم به فاطمیون و دوست داران اهل بیت علیها السلام
      سال نو مبارک
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0