سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      *** مشکل است ***

      شعری از

      مازیار نظری

      از دفتر غریبه نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۷:۲۹ شماره ثبت ۳۴۷۴۶
        بازدید : ۵۰۱   |    نظرات : ۱۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مازیار نظری

      بخت ِ خواب آلود را  بيدار كردن  مشكل است !
      عاشق ِ  بدمست  را هشيار كردن مشكل  است !
      نفس ِ  لاكردار  را    تا  مي تواني   كن   مهار
      سيل چون طغيان كند ؛ ديوار كردن مشكل است !
      قلب ِ   پاك   و   بي ريا    دارد   نشان ِ    آينه
      چهره  ي  آيينه  را  زنگار كردن  مشكل  است !
      هر كسي  قدر ِ  تو  را دانست  ؛  تو قدرش  بدان
      همدم ِ   فهميده  را  آزار  كردن مشكل  است !
      آنكه  تركت  كرده  و از بخت ِ  بد  در كوچه اي
      دست در دست ِ  كسي  ديدار كردن مشكل است
      رسم ِ   دنيا   گرچه   بر  بيداد   گشته   استوار
      گردن ِ  مظلوم  را  بر دار كردن  مشكل  است !
      آنكه   نازش   مي كشي  آخر  رهايت  مي كند
      آدم ِ   لجباز  را  اصرار كردن  مشكل  است !
      بر  زبان   شايد   بيايد    صد   كلام ِ  نادرست
      حرفهاي  چشم  را  انكار كردن  مشكل  است !
      توي  گوش ِ  آدم ِ  كج  فهم  ؛  بيتي  ساده  را
      با همه  زيبايي اش  تكرار كردن  مشكل  است !
      جاي  گريه   گاهگاهي  چاره  جُز  لبخند  نيست
      بر خلاف ِ  ميل ِ  خود رفتار كردن مشكل است !
      عشقبازي   با  ظريفان   كار ِ  آساني   كه  نيست
      آهوي  سرمست  را  افسار كردن  مشكل  است !
      مازیار نظری
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0