سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
    29 شوال 1445
      Tuesday 7 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

        نمونه ترانه

        شعری از

        محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)

        از دفتر دفتر ترانه نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ۰۴:۱۳ شماره ثبت ۳۴۶۹۹
          بازدید : ۱۳۲۴   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)
        آخرین اشعار ناب محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)

        قرص خواب آور
        آروم نمیشم تا نیایی تو
        آروم گرفتن دلخوشی می خود
        سخته واسه من که ندیدی تو
        معشوقت اینبار به پات افتاد
        خسته نمیشم از راه رفتن
        وقتی که دنبال تو می گردم
        حالم خرابه تو حواست نیست
        کی گفته بی تو زندگی کردم
        ***************
        چشمه
        کجا راهی بشم شاید
        از احساس خودم رد شم
        چقد بی تو بمونم تا
        با این تنهایی هم قد شم
        چقد رو گونه های من
        نشونه گریه پیدا شه
        که شاید چشمه ی اشکم
        یه روزی شکل دریا شه
        ************
        تعارف
        با نگاه زیبا ت . هر شبم آرومه
        اشتیاق بودن تو چشات معلومه
        پیش تو انگاری با یه حال دیگم
        تو رو دوسِت دارم بی تعارف می گم
        اینقَدَر دل بستم به تماشای تو
        که نمی بینم من لحظه ای دنیا رو
        **************
        خاکستر
        حرفای تو رو با یه اشاره . حس می کنم از طرز نگاهت
        این کافیه تا زل زده باشم . هر ثانیه به چشم سیاهت
        آلوده ی این حسمو یک عمر . وابسته ی هر روز و همیشم
        تو مقصد من بودی و هستی . با دیگری همراه نمیشم
        ****************
        آسوده
        وقتی که اینجایی من غرق تسکینم
        با گرمی ِ عشقت آسوده می شینم
         
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0