سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
    22 شوال 1445
      Tuesday 30 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

        وطن

        شعری از

        احمد یزدانی (کوتوال)

        از دفتر دفتر تهران نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ ۰۰:۳۵ شماره ثبت ۳۴۶۷۱
          بازدید : ۶۳۴   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب احمد یزدانی (کوتوال)

        وطن ، ای سرو سبز بستان تو
        ای گلستان در گلستان تو
        مهد کوروش و داریوش بزرگ
        سربلندیّ توست افکارم
         
        روم و یونان به زیر پاهایت
        روس و عثمان و کشمکشهایت
        جنگهایت دفاع و پیروزی
        ای بلایت به سینۀ زارم
         
        برده ای رنجهای دوران را
        خورده ای زخمهای یاران را
        مردمانت به مهر افسانه
        ای بلایت به سینۀ زارم
         
        چارسوی تو چاردنیا هست
        عالمی سوی تو نظرها هست
        کورباد از تو چشم بد دائم
        ای تو چون وعده گاه دیدارم
         
        یک جهان است و دشمنی با تو
        جمع هستند در بدی با تو
        خالق است آنکه حفظ میدارد
        مزرعه ، مرتعِ گرانبارم
         
        پاره کردند عهدو پیمانها
        کرده برپا عجیب طوفان ها
        ای تو دنیائی از وفاداری
        رنگ زرد تو هست آزارم
         
        جمع هستند دشمنان باهم
        فتنه ها کرده با سیاهی هم
        غافل از وحدت تو ، لولیدند
        خون دهم پای عشق تبدارم.
        احمدیزدانیhttp://firoukooh.blogsky.com
         
         
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0