سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
  • روز اسناد ملي
28 شوال 1445
    Monday 6 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

      حسرت پریدن

      شعری از

      از دفتر نوایِ دل نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ ۱۴:۴۹ شماره ثبت ۳۲۹۴۱
        بازدید : ۸۲۴   |    نظرات : ۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر

      شکسته بـود پـرَش؛ حسرتِ پریدن داشت
      به گـنـبـد حَـرَمت  شــوقِ  آرمیـدن داشت
      نـبـود قسمتِ او  گـر  طـواف ِ مــرقـد ِ تـو
       ولی به عشقِ زیـارت دلش تـپیدن داشت
      همیشه با تو ز غمهایِ دل سخن میگفت
      اُمیـد بـر تـو  بـرای ز غـم  رَهـیـدن داشت
      ز  خـرمـن ِ  کـرَمت  ؛  کـبـــوتـرِ  مجــروح
       طمـع زیـاد ؛ بـرای خـوشه چیـدن داشت
      شبی بـه نـاز ؛ در گـوشِ جـانِ  او  گـفتی
      که قِصّه های غمت عجب شنیدن داشت!
      خـریـده ام  هـمـه انـدوه ِ تـو  به نـقـدِ  ولا
      کـه ازشکسته دلی؛ غمش خـریدن داشت
      .....................
      هــزار  شُکـر  ؛ زِ لطفت بـه  آرزوهـایش
      کبـوتـرِ دلِ من فـرصتِ  رسیـدن داشت
       
       
      پ.ن
      ضمن عرضِ تسلیتِ شهادت جانسوز امام رئوف؛
      چون مایل بودم سرودۀ بداهۀ فوق را همین امروز
      ارسال کنم و از طرفیامکان پاسخگویی به نظراتِ
      شما عزیزان را نداشتم ؛ ناگزیر از غیر فعال کردن
       نظرات شدم . پوزشم را بهمراه تسلیتم پذیرا باشید.
      ۲۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0