سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
  • لغو امتياز تنباكو به فتواي آيت الله ميرزا حسن شيرازي، 1270 هـ ش
6 ذو القعدة 1445
    Monday 13 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

      شكوفائي

      شعری از

      احمد کاظمیان (شهاب )

      از دفتر شهاب نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۰۴ شماره ثبت ۲۸۲۵
        بازدید : ۸۸۶   |    نظرات : ۱۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر احمد کاظمیان (شهاب )
      آخرین اشعار ناب احمد کاظمیان (شهاب )

      پيشكش به معلمان دلسوز كه انديشيدن را مي آموزند

      لاله رويا ازگل لادن بگو           

               وزشكوه غنچه آوردن بگو

      باغ را درپرورش تدرييس كن     

             وزنبوغ دانه درخرمن بگو

      ازاميد لحظه هاي كاشتن           

               باگل اندامان اين گلشن بگو

      عرضه كن برساقي شبنم سلام     

            وزنياز ياسِ سيمين تن بگو

      مژده عطرلقاح بادرا                

              بامدادان باگل لادن بگو

      پاسخ آري به عقد شاپرك

                        ازدهان آبي سوسن بگو

      شد خزان ، انديشه نابارور         

              گرده افشان باش واززادن بگو

        نوجوان را شعرلالائي مخوان    

           شرح آيات توانستن بگو

      چون هدف آموزشست پرورش    

            وزسلامت درروان وتن بگو

      در رديف موهبت هاي خدا        

            ازخودت حرفي بزن ازمن بگو

      پس بزن ابر غبار آلوده را       

               وصف ماه زير پيراهن بگو

      ازشكستن ، شيشه بودن دم مزن   

           ازتوانمنديّ وشايستن بگو

      كن مصورهم عروج مردرا      

            هم زمعراج كنار زن بگو

      چون شهاب از آتش دل برفلك     

          شعله نقاشي كن وروشن بگو

      احمدكاظميان شهاب



      ۰
      اشتراک گذاری این شعر
      ۲ شاعر این شعر را خوانده اند

      Guest

      ،

      احمد کاظمیان (شهاب )

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0