سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
  • لغو امتياز تنباكو به فتواي آيت الله ميرزا حسن شيرازي، 1270 هـ ش
6 ذو القعدة 1445
    Monday 13 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

      مي رسيم آخر به هم !

      شعری از

      مجتبی شه ستا

      از دفتر دل سروده ها ! نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۰۳ شماره ثبت ۲۷۱۳۸
        بازدید : ۵۹۲   |    نظرات : ۳۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مجتبی شه ستا

      سرو خرامان من بردي دل و جان من
      عطر وجودت نمود زنده به عشق روح من
      خواب و خيال رفته است فكر تو پيش آمده
      سلسله ي ياد تو برترين افكار من
      من زغمت مي كشم رنج فراوان به جان
      هدهد شيرين سخن تا به كي دوري زمن
      دين و دل از دست رفت عشق الهي نشست
      سيطره ي خود ببين دنيا به زانو نشست
      تا بخودم آمدم جاي تو در قلب من
      نقشي دگر بسته بود طاهر قدسي من
      در طلب روي تو دل شده مجنون تو
      سر به بيابان نهم گر نبينم روي تو
      نشسته در كنارت پيكر بي جان من
      رنگ دوباره گيرد اين رخ بي جان من
      مست به افكار تو دست به گيسوي تو
      لب به لبهاي تو خفته در آغوش تو
      گل به رخم باز شد تا كه دلت شاد شد
      غصه فزون گيردم تا كه غمت ساز شد
      راز دل قصه گو مهر تو است نازنين
      آنچه مرا پير كرد غيبت توست نازنين
      چرخش اين روزگار سخت نمود كار ما
      تا به كي از فراغت گريه شود كار ما
      چهره اگر پير شد دل جوان است هنوز
      اميد وصل و وصال در دل ما هست هنوز
      ما به هم آميخته ايم زنده به انفاس هم
      غصه نخور ياركم مي رسيم آخر به هم
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0