سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
    22 شوال 1445
      Tuesday 30 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

        خواب خوش

        شعری از

        اسامه یعقوبی

        از دفتر اشعار سوخته نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۰۹:۴۷ شماره ثبت ۲۶۲۰۷
          بازدید : ۹۱۸   |    نظرات : ۲۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر اسامه یعقوبی

        خواب دیدم قلب من از غصه و غم واشده
        راه نوری در میان ظلمتم پیدا شده
        خواب دیدم برزخم پایان گرفت و طالعم
        مٌهر شادی خورده و طلسم این دل وا شده
        تشنه لب بودم تنم بی جان و پا غرق گداز
        لیک دیدم آن کویر خشک من دریا شده
        خواب دیدم یار رفته آمده از  راه دور
        درمیان بازوان مست عشقم جا شده
        چهره مردم که هردم پر زغم بود این زمان
        توی خواب دیدم گل خنده به لبها وا شده
        آنقدر ارزانی و خیر برکت بود  عزیز
        با خودم گفتم که شاید دهه پنجا شده
        داشت همسایه  در خواب خبر من از حال ما
        گر یکی درمانده میشد گوایا  غوغا شده
        بود در بین همه مهر و محبت روز وشب
        نه به مثل این زمان که  گم و ناپیدا شده
        اینقدر عشق و وفا پٌر گشته از مکر  و ریا
        پای جنس چینی اش هم وا به این دنیا شده
        کاش میرفتم به کوه همچون صحابی کهف
        چشم می بستم زاین دنیای بی رویا شده
        بس که خوش بود خواب من گفتم به یارب توی خواب
        جان من تقدیم تو اما نگو فردا شده
                                                        اسامه . اردیبهشت 93
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0