سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      بانوي مرتد 2

      شعری از

      ژاکان باران ملکشاهی

      از دفتر بانوي مرتد نوع شعر موج نو

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ ۲۲:۰۶ شماره ثبت ۲۵۱۵۸
        بازدید : ۱۰۳۷   |    نظرات : ۱۲۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه


      "بانوی مرتد  2 " (از کتاب بانوی مرتد)

       

      بانو بگو ...!؟

      بگو ، با که عهد بسته ای این بار

      تنگِ آغوشِ جهنمی که جسته  ای  باز

       

      تو که مسلمانیت هم مصلحتی بود

      اعتکافت ،

      روزه ات ارعابي بود

      چه ميداني خوش پيماني چيست؟؟

       

      راستی نمازت را بگو چه کردی ؟

      نمازی اجباري

      كه به پدرت اقتدا  می کردی

      آيا با رفتنت

      به دریای سیاه افکارت انداختی...!؟؟

       

      بانو بگو ...!؟

      بگو ، قلب تو پر از موریانه های عهد نامه است...

      در ملأ عهد می بندی ،

      به صندوقچه می سپاری

      در خفا موریانه ها پی عهد نامه می فرستی...!

       

      بانو بگو....!؟

      بگو به کی ؟ به چی ؟ دل خوش کرده ای...!؟

      که شیب تند  زلفانِ

      پاییزیت را

      به دست سـردِ گناهانت سپرده ای...

       

      همین روزهاست که آفتهای اعمالت

      بزنند به مزرعه یِ

      گندم زار زرد زلفانت

      و یک شبه هر چه محصول در دست داری

      ازکف بدهی...!

      "كاك باران ، بـرج اول بهـار 92"

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0