سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 2 خرداد 1403
    15 ذو القعدة 1445
      Wednesday 22 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        چهارشنبه ۲ خرداد

        دلبرانه

        شعری از

        سمانه نوری ( میترا )

        از دفتر عاشقانه های یک دختر متفاوت نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ ۲۱:۲۲ شماره ثبت ۲۲۳۷۲
          بازدید : ۹۴۱   |    نظرات : ۴۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        1
        به همسر عزیزم " پــویا "

        تُــرک ِ من زیبـای من شیرین ترینم نازنین
        با تــو عاشق میشوم تنهاترین مـرد زمین
        همسـرم جـان ِ دلـم محبوب ِ قلبم بهترین
        در نـگاه ِ عـاشقم شیـدائـی مـن را ببیـن !
        2
        دیـوانـه ام می کننـد این شاعرانی
        که میدانند " تـــو " برای " من " هستی
        و باز از چشمهای " تــو " شعر میسازند . . .


        3
        امشب باید
        آغوشت را از تنت بدزدم
        مست کرده آغوشم
        برای لبهایت !
        4
        تا جنون فاصله ای نیست
        لبخند بزن
        کافیست !
        5
        مـــن ، التـهــاب ِ واژه ام
        تـــــو ، شعـر دلبـرانه ای
        من از چه میگویم سخن!
        تــــو عــاشق سمانه ای
        6
        اون بــُرج ِ زهــرمار
        مصــداق ِ حالمــــه
        وقتی که فاصله َ ت
        بــا مـن یـــه عالمه

         

        این اشعار صرفا برای همسر مهربان و زیبایم سروده شده.
        خواهشمند است نقد نفرمائید
        سپــاس از مهـــرتان دوستــان ِ همــراهم

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0