سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت فردوسي
7 ذو القعدة 1445
    Tuesday 14 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      سه شنبه ۲۵ ارديبهشت

      راز چشمان

      شعری از

      حسین وفا (آسمان آبی)

      از دفتر عاشقانه ها نوع شعر نیمائی

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ۲۰:۴۱ شماره ثبت ۱۹۹۸۹
        بازدید : ۶۱۶   |    نظرات : ۵۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حسین وفا (آسمان آبی)
      آخرین اشعار ناب حسین وفا (آسمان آبی)

      صدای ارسالی شاعر:

      بنام خدا

       نهمین شعرم در « شعر ناب» : راز چشمان

      ارسال به سایت شعر ناب : 14 آبان 1392

       تاریخ نگارش : 17 آبان 1391

      *******************

      لطفا قبل از خواندن شعر،موزیک بسیار زیبا و سحرانگیز آن را فعال کنید

      ********************

      راز چشمان تو در چیست

      راز ویرانگری آن نگه خیره و مست

      که شرارش زده آتش به همه خرمن و هست

      به کجا می کشد افسار مرا

      ****

      راز پیوستگی چشم  تو و روح مرا

      به کدامین غـزل و قافیه باید بنوشت

      این تلاطم که یکی غرق تمنای دل است

      وان یکی مست و پر از جلوه گری

      محنتش را به کجا برده و فریاد زنم

      درد این ناصیه ی شعله ور از عشـق تو را

      که شفایش قـدح و ناوک مژگان تو است

      به کدامین سخن و قصه بگویم

      به چه صورت بنویسم

      به چه منظومه سُـرایم

      تو بگو از رج و از قالب این شعر برایم

      تا که من بینِ خم اندر خم این قافیه ها

      پرده بردارم از اسرار نهان گشته در آن

      و در این مستی بی حد و حساب

      لعل لبهای پر ازخواهش و تب کرده ی ما

      بی امان منتظر راحتِ بعد از طوفان باشند

      زیر مهتاب و تنِ خلوت شب

      تا سحر همدم هم باشند

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0