سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 2 خرداد 1403
    15 ذو القعدة 1445
      Wednesday 22 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        چهارشنبه ۲ خرداد

        سراب

        شعری از

        داریوش خطیر

        از دفتر مستی رنگین کمان نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ ۲۰:۰۴ شماره ثبت ۱۹۱۴۹
          بازدید : ۶۸۱   |    نظرات : ۲۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر داریوش خطیر
        آخرین اشعار ناب داریوش خطیر

         

        نمی توانم بنويسم عشق

        اما نشانی روح دریا را از یاد ببرم

        فراموش کنم

        بوی ساحل

        رنگ افق

        تنهایی شهاب

        و سرگردانی لنج را

        میان سحاب های پیر

         

         

        در حوالی خلیج

        آویزان می شوم بر تخته پاره فردا

        و کف های دریا

         

         

        ماسه های صدفین کام کودکی را شیرین می کردند

        حالا ویلاهای پر از تنهایی

        و چشم هایی که پژمرده می شوند میان دستان

         

         

        حتا اگر تمام ماه بخواهد

        واژه ها گم می شوند

        میان مه

        سرشار از حادثه امواج

        و سرگردانی توفان

         

         

        جنگجوی خسته

        شمشيرش را به نانی فروخت

        دل به دریا زد

        قرار گذاشت با تصویر شاهزاده زندانی

        و افسردگی را برای پیری جا گذاشت

         

        حالا

        عاشقی بی رويا

        دلش را به ابری خاکستری می فروشد

        و دست هایش تهی تر از سراب

        و فرصتی که تمام شد

        برای تمام عمر

        مهر 81 عسلویه

         

        برای همه سحاب های پیر خلیج

         

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0