جمعه ۱۱ آبان
(دست به دعاییم) _ تقدیم به حسین باران (کبوتر باران ) شعری از داریوش پورافشار
از دفتر انسوی دیروز نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲ ۲۱:۴۸ شماره ثبت ۱۵۶۸۲
بازدید : ۶۵۷ | نظرات : ۵۸
|
دفاتر شعر داریوش پورافشار
آخرین اشعار ناب داریوش پورافشار
|
(دست به دعاییم)
دست به دعاییم
کبوتر بازگرد.
بازگرد
و دانه ی آر
که باید ز نو
آشیانه را
شاد کرد
دگرکبوتران را ، بی تو
نای نیست ،
آشیانه را غم گرفتست
با توی چون تو
باید پرواز کرد .
دست به دعاییم
که باز آیی
مارا به نفسش بیالای
جرعه ی بندگیش را
به چون منی نادان ، بفهمانی
گر چه
ایستگاه آخر را
به سپیدی نقش زدی بر این آشیان ،
اما ما سیه دلان
چه فهمیم سپیدی را
باز گردو
رهنمای شو تا باران
باز گرد
که تا بازگشتت
جملگی
دست به دعاییم.....................................................
(دست به دعاییم)
http://www.sherenab.ir/Pages-View-15505.html
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.