سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 4 خرداد 1403
    17 ذو القعدة 1445
      Friday 24 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۴ خرداد

        ديوانگي

        شعری از

        محمد دبیری

        از دفتر توي يك شهر غريب نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ ۲۲:۵۵ شماره ثبت ۱۴۶۹
          بازدید : ۱۷۳۶   |    نظرات : ۲۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد دبیری
        آخرین اشعار ناب محمد دبیری

        دیوانگی

        گر شور حال عاشقی 

        بر جسم وروح، چنگی زند

        عقل از وجود ضایع شود

        حال جنون ظاهرشود

        مجنون اگر مجنون شود

        دیوانهً شیدا شود

         ازبند ليلا مي رهد

        برسوی او پر می کشد

        گر حاضران زنجیر کشند

        بر جسم وجانش تیغ کشند

        بی هیچ، خودش را وا رهد

        بر در دوست زنجیر کشد

        گر در زمین زجرش دهند

        شب تا سحر زهرش دهند

        بی شک، خدایی میرود

        در کوی يار منزل زند

        گردرزمان حبسش کنند

        بر ذهن او غوغا کنند

        بی صبر، گریزان می شود

        در نور حق گم می شود

        گر مردمان دارش زنند

        بر پیکرش زانو زنند

        بی جان، به جانان میرسد

        برآسمون  پل میزند

        دیوانه گر عاشق شود

        بی پرده فریاد میزند

        دیوانه گر شیدا شود

        ضجه ان الحق میزند

        دیوانه گر مجنون شود

                                                     بی شک، تماشایی شود
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        فاطمه مرادقلی(خزان سرخ)
        پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ۰۹:۱۲
        خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0